Rookie
#brokenwings $altcoins CryptoGAG
ya da
-1383
SCORE
989/1878
WHICH ONE?
226/941
HODL/REKT
190 COMMENT(S)
Comment(s):
bu kadar kisi nasil takip ediyor aklim almiyor. excellency, kriptonuri vb. varken kim bu hesaptan ne umit etmektedir?
anonym - Date: 10 Kasım 2018, 08:09 - Comment Score: -5 - BTC: $6387 - #uvyEQ1ENrw1RyGr
Yahu bu adamı hala bi sürü adam nasıl takip edip profil altında yağ çekiyor anlamıyorum. Eskiden tutmasa da coin vs paylaşırdı şimdi boş beleş muhabbet ve itici sözler öbeği. Mazoşist misiniz kardeşim?
anonym - Date: 26 Ekim 2018, 12:46 - Comment Score: -5 - BTC: $6452 - #fumrxPKunRBID32
o yorumların çoğu yumurta hesap dikkat ederseniz , boğa piyasasında semiren tipler bunlr teknik analiz bilgisi sıfır
anonym - Date: 08 Kasım 2018, 12:09
bilgisiz egolu takipçi peşinde bir hesap
anonym - Date: 22 Ekim 2018, 14:02 - Comment Score: -5 - BTC: $6445 - #MtgUmjyPmBFfHL5
GAG yeni sinyal tarihini açıklıyorum: " Üyelerin genelinin 1 yıllık üyelik süresi bitince yeni para almak için biz bunu Aralık ayında yayınlarız"
anonym - Date: 16 Ekim 2018, 08:20 - Comment Score: -5 - BTC: $6503 - #SdUoXT2Rz4RaX8S
haklı çıktın. aralık a ne kaldı. çakal bunlar.
anonym - Date: 10 Kasım 2018, 00:14
Analiz bilmez ama masum takılır onun için nedir bu 'tik tak' olayı biri açıklasın da biz de öğrenelim dediğim fenomen.
anonym - Date: 15 Ekim 2018, 21:03 - Comment Score: 0 - BTC: $6522 - #UHQDV5oAjkb2WKz
havacı arkadaş. tik tak tik tak. değil mi serkan?
anonym - Date: 13 Ekim 2018, 16:25 - Comment Score: -5 - BTC: $6226 - #2adj06y5malxnHs
Boğa gelecek demekten başka bir şey yapmıyor. Bütün kripto para piyasası çökmeden bir kaç saat önce bunu paylaşmış. Paranızı kaybetmek istiyorsanız bu adamı takip edin.
anonym - Date: 11 Ekim 2018, 11:43 - Comment Score: -5 - BTC: $6230 - #K5hTkrBDhivZ9SP
ahaha tam komedi biraz dalga geçmek için ekliyim
anonym - Date: 14 Ekim 2018, 03:17
Yorumlarda tik tak yazan bi arkadaş var. Abicim ne geri sayıyorsun söyle de biz de bilelim. Tik tak diyorsun bişey olduğu yok :) Neyse konumuza dönelim.. Bu arkadaş bu işten anlamaz. Üzülüyorum valla böyle loser'lara.
anonym - Date: 10 Ekim 2018, 14:45 - Comment Score: -5 - BTC: $6518 - #QTxduBXLES6xSFN
Ben çok faydalı paylaşımlar yapıyorum. Herkesin mesajlarına cevap veriyorum (özellikle kadınların mesajlarına)
İstersen takipten çıkabilirsin.
anonym - Date: 11 Ekim 2018, 11:46
İlgi manyağı
anonym (twitter approved) - Date: 05 Ekim 2018, 00:56 - Comment Score: -25 - BTC: $6557 - #JfqlQhVe5zQjnf1
"FAV'layın coin söyleyecem.." leri baydı artık. Boş ve gereksiz feno!
anonym - Date: 28 Eylül 2018, 19:46 - Comment Score: -5 - BTC: $6645 - #7fo94Xe71CG48rT
artık anonimliği bırakıyorum. tik tak. bir an önce gerçek kimliğinin anlaşılmasını dilerim. eski hava'n eskide kaldı.
anonym - Date: 27 Eylül 2018, 18:03 - Comment Score: -5 - BTC: $6507 - #uXjfTgC590xECzo
metriklerden kaçabilecek mi merak ediyorum.
anonym - Date: 26 Eylül 2018, 19:24 - Comment Score: -5 - BTC: $6527 - #LYhDVirgDW63Q2K
Indikatorler olmasa analiz yapamayacak. Bide bunlarin scam bi coinleri vardi ama yapamadilar sanirim. Zaten gereksizdi.
anonym - Date: 25 Eylül 2018, 13:56 - Comment Score: -5 - BTC: $6402 - #lMmqcDFtixGc87W
Bir OBO çizmiş. sonucunda coin düşmüş ama onun yanlış OBOsundan düşmüş gibi böbürlenmiş. sen gerçek hayatta da sağ omuzsuz mu yaşıyorsun? aldanmayın artık şunlara. ancak rt fav istesin. yalnız adam. hele ki 2016 2. yarısından sonra... tik tak.
anonym - Date: 23 Eylül 2018, 17:07 - Comment Score: -5 - BTC: $6740 - #UeWnf63tJFT8CeJ
Daha sağ omuz oluşmadan obo diyebilmek rok hocanın kerametidir öyle deme :)
anonym - Date: 25 Eylül 2018, 18:33
sağ omuz oluşmadan OBO olmuyor. fal açmak oluyor. öngörü değil kumar. uzak durun şundan
anonym - Date: 25 Eylül 2018, 20:19
margin kumardır diyor. 1 sene önce batmış da. margin pek TA bilmeyenlere göre değil demek daha doğru. sağdan soldan alarak olmaz bu işler. Kaç X açtın sen öyle çaylak.
anonym - Date: 23 Eylül 2018, 12:26 - Comment Score: -5 - BTC: $6746 - #CoXBZnlxy68V7uK
duyar kasan kişi mi bu? inanmıyorum. yazık
anonym - Date: 25 Eylül 2018, 20:20
piyasa artmaya başladı ya onun da piyasa yapma vakti. inananlara şimdiden geçmiş olsun
anonym - Date: 23 Eylül 2018, 12:22 - Comment Score: -5 - BTC: $6742 - #TNX3VoAMzfL7oW2
Sıkıntılı hesaplardan biri. TA bilgisi vasatın da altında. Tahminleri ve içgüdüleri çok kötü. Görünen o ki birçok insanı batırmış. Allah kolaylık versin...
anonym - Date: 19 Eylül 2018, 02:00 - Comment Score: -5 - BTC: $6350 - #fIDZEYhgfvtXEeZ
-fav istiyorum.
-boğa geldi .
-boğa değilmiş.
-fav istiyorum.
-boğa mi geliyor.
-fav istiyorum
anonym - Date: 18 Eylül 2018, 11:37 - Comment Score: -5 - BTC: $6324 - #cpNiVlPJcQvJK8O
Yahu bu adam hasta oldum ayağına twitter'ı bırakmamış mıydı? Hala yazıyor ama? Şifresini kaybeden MAK yine daha onurlu adam hiç değilse kaybettiğim ayağına gitti kuytu köşeden izliyor. Bu adam bi türlü gitmiyor yahu. Bari sözünü tut
anonym - Date: 18 Eylül 2018, 09:25 - Comment Score: -5 - BTC: $6324 - #sDecamqcjdrknqM
2016 2. yarısından sonra rookie rumuzuna bürünmek zorunda kalmış. hava ast anca sen. tik tak tik tak. insanların canını yakamayacaksın artık coğu kişi ne olduğunu anladı bir gün herkes anlayacak
anonym - Date: 15 Eylül 2018, 13:46 - Comment Score: -5 - BTC: $6516 - #oN2WHJxYKunGOBo