Obi Wan
x2 ve üstü yapacak projeler bulup,temel analiz yapıyorum. Sabitlenmiş ‘Temel Analiz Flood’ları’ tweet’i içinde bütün floodlara ulaşabilirsiniz. YTD
ya da
950
SCORE
937/1866
WHICH ONE?
140/233
HODL/REKT
20 COMMENT(S)
Comment(s):
Emek veriyor ve yatıırımcı olduğunu kabul edip analiz felan demiyor en azından dürüst ama tam bir bull manyağı ve sallabaşlığıda cabası -3 ile kurtardın -by
anonym - Date: 05 Ekim 2018, 00:40 - Comment Score: -3 - BTC: $6542 - #3Zrm10kAuUg0S7z
Verdiği tüm coinlerde battı ve batırdı zaten takipçileri falan hep fake öyle yer etti piyasada
anonym - Date: 03 Ağustos 2018, 12:51 - Comment Score: -5 - BTC: $7416 - #MyUNxfD
Edr mrhp hot bu koinlerin hepsinde cakildi. Ugras veriyor ama
anonym - Date: 08 Temmuz 2018, 18:30 - Comment Score: 3 - BTC: $6704 - #qHYQwbz
Selam yorum için sağol, fakat flood yaptığım coinler benim elimde olan coinler anlamına gelmediğini kaç kere söyledim. Anket yaparakta çok seçiyorum. Morph benim elimde yok. Onlarca kez söyledim bunu. Projesi güzel coinleri ve sizden çok talep gelenleri yazıyorum. Lütfen yazdığım floodları aldım uçuyor kaçıyor şeklinde değil de Morph Edr Hot nedir diye okuyun. Yani bilgi kaynağı gibi okuyun faydalanın paylaşın. Bana yeter.
anonym - Date: 09 Temmuz 2018, 01:04
Adam üşenmiyor sürekli flood hazırlıyor biz beş dakikada okuyoruz o saatlerini harcıyor bir teşekkürü hakediyor hatta daha fazlasını
anonym - Date: 06 Temmuz 2018, 02:33 - Comment Score: 5 - BTC: $6601 - #inQeHRz
Severek takip ediyorum. Emek veriyor proje inceliyor ve bizimle paylaşıyor. Daha ne olsun
anonym - Date: 03 Temmuz 2018, 14:11 - Comment Score: 5 - BTC: $6505 - #vbA5ZsI
Paylaştığı bilgiler için teşekkürler
anonym - Date: 02 Temmuz 2018, 22:53 - Comment Score: 5 - BTC: $6613 - #HdrRwUy
İyi temel analizci
anonym - Date: 01 Temmuz 2018, 20:38 - Comment Score: 2 - BTC: $6348 - #Scl2dD3
Kendisini memnuniyetle takip ediyorum, çok faydalı bilgiler veriyor ve tarzınınsa seviyorum. Fenomen olmanın kriteri nedir bilemem, fenomen midir değil midir, beni bağlamaz. Bizimle paylaştığı bilgi ve harcadığı emek için teşekkür ediyorum
anonym - Date: 29 Haziran 2018, 21:17 - Comment Score: 5 - BTC: $6204 - #i6yr4pB
Şimdi yorumları gördükten sonra baktım gerçekten twitleri bi yerden sonra bitiyor binlerce twiti falan yok zaten bi anda ortaya çıkmıştı satın alınmış sahte hesapmış yanında milleti banko dolandırır hep böyle oldu
anonym - Date: 29 Haziran 2018, 02:46 - Comment Score: -5 - BTC: $6204 - #L0SP2Ok
Selam merhaba ben Obi, yorum için teşekkürler. Dolandırıcı lafını görünce yazmak istedim. Kimsenin birşeyinde gözüm yok. Paylaşımlarında bilgiden başka ne var? Yazık hayret ediyorum, hak'ka havale ediyorum. Yorumlar bu şekilde gelmeye devam ederse, kalıcı olarak bırakacağım. Yaranamıyoruz, emeğimizle. Teşekkürler.
anonym - Date: 29 Haziran 2018, 03:17
ye-mez-ler aslanım yemezler..
anonym - Date: 28 Haziran 2018, 17:31 - Comment Score: -5 - BTC: $5848 - #pis1YJo
fake takipçili profil
anonym - Date: 28 Haziran 2018, 01:03 - Comment Score: -5 - BTC: $5848 - #QGm6CXv
Whitepaper'ları emiyor, posasını paylaşıyor. Büyük hizmet yapıyor. Bir de Endor'da yakmasaydı bizi iyiydi.
anonym - Date: 26 Haziran 2018, 01:22 - Comment Score: 5 - BTC: $6075 - #0KRz3r4
Bu fenomene ciddi haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Gayet iyi niyetli, kibar ve azimle flood paylaşıyor. Obi Wan Cinobi'yi seviyorum.
anonym - Date: 26 Haziran 2018, 01:21 - Comment Score: 5 - BTC: $6075 - #up2oNAw
çakma feno
anonym - Date: 25 Haziran 2018, 12:31 - Comment Score: -5 - BTC: $6247 - #BSFLAwH
genle herkesi zarar ettirdi takipçilerinin fake olduğunu söylemişlerdi
anonym - Date: 24 Haziran 2018, 22:28 - Comment Score: -5 - BTC: $6150 - #XDcnIEU
bir anda ortaya çıkmış akıllılardan bişey sandık gen coinden tonla zarar ettirdi bizi
anonym - Date: 24 Haziran 2018, 16:34 - Comment Score: -5 - BTC: $6150 - #wjyW17a
fake takipçili çakma hesap fenomen falan değil kendini çok zeki sanıyo
anonym - Date: 24 Haziran 2018, 00:19 - Comment Score: -5 - BTC: $6150 - #LJHGPNn
Profiline fake takipçi basıp ortaya çıkan kamil. Nesi fenomen bunun
anonym - Date: 23 Haziran 2018, 23:21 - Comment Score: -5 - BTC: $6171 - #Z6BbmE3
Sonradan türeyen tiplerden
anonym - Date: 23 Haziran 2018, 19:03 - Comment Score: -2 - BTC: $6171 - #pH9PfMg
Olmuyorrr olmuyorrr
anonym - Date: 22 Haziran 2018, 17:11 - Comment Score: -2 - BTC: $6054 - #G50IgPh