Raif KAYA

https://www.instagram.com/raif0kaya/ 2016’dan günümüze Kripto para. Paylaşımlarım Yatırım Tavsiyesi Değildir.
ya da
1240
PUAN
1/13
HANGİSİ?
227/15
HODL/REKT
69 YORUM
Raif KAYA toplam 1240 puana sahip ve Fenomenler kategorisinde 353 Fenomen arasında 16. sırada. Hangisi? sorumuzda diğer Fenomenler ile 13 kez karşı karşıya geldi ve 1 kez tercih edildi. Ziyaretçiler tarafından 227 kez hodl edildi, 15 kez rekt seçilerek tercih edilmedi. Toplam 69 yorum ve 998 ziyaret aldı.
69 Yorum
Değerli bir insan teşekkür ederim
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 10:36 - Puan: 5 - BTC: $55482 - #dFjCWdsfkNIzt4J
Abi adam kontrollü ilerletiyo ve çok samimi bilirim havasında değil ve kaybetmenizi istemiyo olabildiğince mesajlara cevap verebiliyo ve para verseniz verdiği bilgileri başkasından almanız çok zor.
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 09:42 - Puan: 5 - BTC: $55515 - #HuYtjYsCp1XuDpQ
Bu işlerin kralı!
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 02:18 - Puan: 5 - BTC: $55381 - #eOmEIK2A4vw9Bk8
Kriz yönetimi çok başarılı. Emekçinin yanında, adamın dibi! Bu yolda yoldaş yoldaş olunacak samimi bir insan.
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 02:14 - Puan: 5 - BTC: $55725 - #kIcjC0CwXjJyIUV
Müthiş bir kişiliği var
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 01:19 - Puan: 5 - BTC: $55680 - #iZ1NuMh8KDjobru
Nokta atışı tahminlerinin yanında güzel kişiliği ile öne çıkan harika bir insan. Seviyoruz kendisini :))
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 01:10 - Puan: 5 - BTC: $55697 - #4hJF6xjVkul98c1
Adamsın reis
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 01:08 - Puan: 5 - BTC: $55735 - #ljLetTYNJHBimLo
Paradan daha kıymetli şeyler vardır Şeref gbi Sayesinde çok kazandık karşılığında ise sadece Allah razı olsn dememiz ona yetti Allah razı olsun hocam Verdiğin tavsiyeleri parayla alsak bu kadar kâr edemezdik
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 01:06 - Puan: 5 - BTC: $55699 - #afwo0vWQr5SlnUw
Kriptoların efendisi
anonim - Tarih: 20 Şubat 2021, 01:02 - Puan: 5 - BTC: $55382 - #908MUvaRKYl5gPQ
Her zaman takipteyiz
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 23:36 - Puan: 5 - BTC: $56072 - #Ydt7WHPtXcKIalz
Raif abinin sepetine ve düşüncelerine güveniyorum olağan üstü durumlar haric yanıltmadı tahminleri.
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 23:19 - Puan: 4 - BTC: $56095 - #gOycp4mHsVBry7J
Raif abi ye güveniyoruz
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 23:15 - Puan: 5 - BTC: $56128 - #aLHXKISrdLU7lp0
Raif kaya bu işin ehli ve bir Türk insanı dürüst ve samimi çıkarsız yolu yolumuzdur
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 20:56 - Puan: 5 - BTC: $55207 - #9zXEGcyEKR2KC7w
Helal sana faik abii
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 18:29 - Puan: 5 - BTC: $54323 - #qUphJG4C7cpnbSK
Raif abimize güvenin adam bu işi biliyor
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 16:18 - Puan: 5 - BTC: $52748 - #WYqCSxjb36umPtc
Çok iyi tavsiyeleri olan güzel değerli bir abimiz
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 14:35 - Puan: 5 - BTC: $52666 - #DiGnbAvhCGq2LPl
Öngörülü ve temkinli bir yatırımcıdır
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 14:29 - Puan: 5 - BTC: $52600 - #QfKROBf2rNLNnod
Cok yeni takipcisiyim, ancak bundan sonra o ne derse o :)
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 14:28 - Puan: 5 - BTC: $52597 - #UDTwQuBH024vmtV
Hocam nokta atışı yapar twitter paylaşımlarına bakın ve acaba olurmu diye düşünmeyin.saygılar hocam
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 14:27 - Puan: 5 - BTC: $52581 - #BaNTbdwFOj8dSNs
Öngörüleri muhteşem
anonim - Tarih: 19 Şubat 2021, 14:16 - Puan: 5 - BTC: $52707 - #hn7Fw2SD6h3mldP
@EylemCulculoglu ve @raif_kaya karşı karşıya geldi, @EylemCulculoglu tercih edildi.
@CorleonTr ve @raif_kaya karşı karşıya geldi, @CorleonTr tercih edildi.
@CryptoTroia ve @raif_kaya karşı karşıya geldi, @CryptoTroia tercih edildi.
@raif_kaya ve @sherlockbilir karşı karşıya geldi, @sherlockbilir tercih edildi.
@raif_kaya ve @CarpeNoctom karşı karşıya geldi, @CarpeNoctom tercih edildi.
@raif_kaya ve @TrAlcu karşı karşıya geldi, @TrAlcu tercih edildi.
@Cryptanzee ve @raif_kaya karşı karşıya geldi, @raif_kaya tercih edildi.
@etrader0 ve @raif_kaya karşı karşıya geldi, @etrader0 tercih edildi.
@raif_kaya ve @woonomic karşı karşıya geldi, @woonomic tercih edildi.
@raif_kaya ve @leonidascoin karşı karşıya geldi, @leonidascoin tercih edildi.
@raif_kaya ve @coinclimber karşı karşıya geldi, @coinclimber tercih edildi.
@raif_kaya ve @steelleet karşı karşıya geldi, @steelleet tercih edildi.
@raif_kaya ve @CryptoBulld0g karşı karşıya geldi, @CryptoBulld0g tercih edildi.